FANTIC Caballero logo

FANTIC CABALLERO EXPLORER 500

Pakkaa matkatavarasi ja lähde. Sammuta tietokone, avaa autotalli ja käynnistä Caballero Explorer 500. Vaikka kyseessä olisi viikonloppu sorateillä tai valtava ajo kaukaisimmissa maisemissa, hän on matkakumppanisi. Explorer malli perustuu Rally malliin ja siihen on lisätty monia yksityiskohtia ja lisävarusteita seikkailunhalusi tyydyttämiseksi.
Säädettävät jousitukset, joissa on 200 mm:n liikerata ja alumiininen takahaarukka, antavat sinulle mahdollisuuden selviytyä kaikista maastoista, pidontakaa Michelin Anakee Wild -renkaat. Tässä mallissa on vakiona mukana upeat lisävarusteet: takateline, sivulaukut ja tankkilaukku tarjoavat sinulle parhaan kuormakapasiteetin, jota voit pyytää. Älä huoli, jos matka kätkee vaaroja: Uusien sivusuojien sekä moottorin suojalevyn ja muiden suojasäleikköjen ansiosta Caballero Explorer 500 on valmis kaikkeen.

MOOTTORI
Yksisylinterinen, neliventtiilinen, nestejäähdytteinen, elektroninen polttoaineen ruiskutusmoottori täyttää Euro5-standardin vaatimukset. Se tarjoaa loistavaa suorituskykyä asfaltilla yhdistettynä tehokkuuteen off road-poluilla. ECU-ohjausyksikössä on päivitetty kartoitus, joka takaa entistä tasaisemman moottoritehon kaikilla kierrosluvuilla ja optimoi suorituskyvyn myös maksimitehon ja vääntömomentin osalta. Pakojärjestelmä on valmistettu Italiassa Arrow’n toimesta ja siinä on kaksi kromattua äänenvaimenninta.

RUNKO
Explorer on Rallyn tapaan Caballero perheen maastopainotteisin malli. Caballero-mallistossa on kromimolybdeeniteräksinen keskusputkirunko. Tämä tekninen valinta suosii jälleen kerran keveyttä ja takaa uskomattoman ketteryyden ja mukavuuden. Etuhaarukka on 43 mm:n FANTIC FRS, joka on säädettävissä puristuksessa ja esijännityksessä; takajousitus on myös säädettävä FANTIC FRS. 19″:n etu- ja 17″:n takapyörät antavat pyörälle todellisen scrambler-ilmeen, jota Michelin Anakee Wild -nastarenkaat parantavat entisestään. 320 mm:n etu- ja 230 mm:n taka Wave-jarrut ja pois kytkettävä ABS takaavat suuren turvallisuuden kaikissa tilanteissa.

VARUSTEET
Caballero Explorerissa on paljon uusia seikkailuun tarvittavia varusteita: ohjaustanko poikkitangolla, korkealle sijoitettu etulokasuoja, moottorin alle pohjapanssari, ajovalojen suojasäleikkö, etunumerokilpi, maastorenkaat. Pyörässä myös uusia lisävarusteita, kuten tankkilaukku, tavarateline ja sivulaukkun teline ja 17 litran sivulaukku, sivusuojapalkit ovat ihanteelliset suojaamaan moottoripyörää äärimmäisissäkin tilanteissa. Ainutlaatuinen tankin väritys, kaksivärinen malli, jossa valkoista ja pronssista väriä yhdistää musta viiva, joka leikkaa tankin kannen pituussuunnassa. Uusissa sivu- ja etukilvissä on uusi graafinen muotoilu, joka on luotu erityisesti Explorer-mallia varten.
Värivaihtoehdot Kaksivärinen Valkoinen/pronssi
FANTIC CABALLERO 500 EXPLORER – sh. 8 790€ + autovero 1 951,45€ (yht. 10 741,45€).

Homologation: Euro5
Engine: Single cylinder 4 stroke, liquid cooled
Displacement: 449 cc
Max Power detected*: 40 Hp @ 7500 rpm
Max Torque detected*: 43 Nm @ 6000 rpm
Bore: 94.5 mm
Stroke: 64 mm
Distribution: Single camshaft – 4 valve
Fuel system: Electronic Fuel injection by ATHENA GET – throttle body ø 40mm
Starter: Electric
Gears: 6
Clutch: Multi plate wet clutch
Exhaust system: Dual exhaust by ARROW
Frame: CrMo steel central-tube frame
Swingarm: In steel with variable section and progressive link
Tires: 110/80 R19, 140/80 R17
Wheels: Spoked with aluminum rims
Brakes: Front floating brake disc ø320mm – Rear brake disc ø230mm
ABS: Continental two-channel ABS (disengageable)
Front suspension: ø43mm upside down with hydraulic regulation
Front suspension travel: 200mm
Rear suspension: with hydraulic regulation
Rear suspension travel: 200mm
Seat height: 860 mm
Wheelbase: 1435 mm
Length: 2080 mm
Dry weight: 150 kg
Fuel Tank: 12 l
Fuel consumption: 4,2 l/100 km
CO2 emission: 97 g/km

Suositushinta:  FANTIC CABALLERO 500 EXPLORER – sh. 8 790€ + autovero 1 951,45€ (yht. 10 741,45€).
Paikkakuntakohtaiset toimituskulut lisätään hintaan.

Valmistaja Fantic Motor S.P.A. pidättää oikeuden muutoksiin

Share This